Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Mattias Östling - 20 juli 2014 19:51

Tjena mors gott folk!

Den senaste tiden har jag bara haft jobb i huvet. Har bara jobbat dag ut och dag in. Fast denn helgen blev det annorlunda! Jag jobbade fortfarande men weels & wings var denna helgen! Sjukt härliga människor fina bilar och alldeles för mycket alkohol!

För er som inte vet så är weels & wings ett raggar event där folk kör sina fina raggar billar eller skrot högar samtidigt som man har massa trevligt och mycket dricka!

I detta caoset så kobbade jag men efter jobbpasset hade jag tid över för att umgås med en underbar vän och tjöta lite och kolla fina bilar!

Dock inga bilder för jag suger på stt ta kort! Antar att jag får bli bättre på det!

Nu ligger jag iallafall i min säng helt utmattad efter dagens arbetspass i denna hettan.
Ska nog bara ta det lugnt för imorgon är det ny jobb vecka!

PussN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kille född 93. Känner sig osynlig i tillvaron men ser och hör detmesta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards