Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Jobbedag=heldag

Av Mattias Östling - 14 juli 2014 00:49

Idag gick jag upp med ångest för att jobba.. Var helt slut i kroppen och ville bara sova! Sen drog man till första jobbet där jag mötts av glada kollegor och goa kunder. Nu blev min dag bättre trots regnet vi har haft hela dagen! Började jobba 9 och slutade 17:00. Drog då hem snabbt åt lite och gjorde mig iordning för jobb pass nr 2 från 19:00 till 00:00 disk och bar för VM finalen så det var något nytt! Mycket roligt faktiskt! Fick jätte mycket beröm för min arbets insatts och det gör mig ännu gladare!

Fick även lära mig kassa systemet på mitt första jobb så jag lär mig jätte mycket på samma gång!

Jag älskar mina jobb! Jag har underbara chefer, mina kollegor är underbara och all beröm jag får gör bara så jag växer som människa och jag har alltid känt mig värdelös och dålig på allt så att få höra något sånt här gör mig jätte glad!

Men nu ska jag sova! Går på jobb passet 9:30 imon till 19:20 så det är bara att ladda om krafterna och gå på't igen! PussN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias Östling - 15 augusti 2014 18:49


Tjenare! När jag gjorde denna bloggen var det för att skriva av mig. Saker som jag håller inom mig och bara få ut det! Har på sista tiden inte bloggat för har inte ens tänkt på det. Så slog det mig igår, borde jag blogga? Ska man bara blogga för b...

Av Mattias Östling - 20 juli 2014 19:51

Tjena mors gott folk! Den senaste tiden har jag bara haft jobb i huvet. Har bara jobbat dag ut och dag in. Fast denn helgen blev det annorlunda! Jag jobbade fortfarande men weels & wings var denna helgen! Sjukt härliga människor fina bilar och al...

Av Mattias Östling - 12 juli 2014 15:32

Gick nyss igenom min snapchat då jag har många inaktiva vänner och tycker det är dumt att skicka bilder till dem om dem ändå inte får/kollar dem. Så kom jag till mitt EX och hon fanns inte med på min lista. Vi är fortfarande vänner vill jag gärna tro...

Av Mattias Östling - 12 juli 2014 15:32

Gick nyss igenom min snapchat då jag har många inaktiva vänner och tycker det är dumt att skicka bilder till dem om dem ändå inte får/kollar dem. Så kom jag till mitt EX och hon fanns inte med på min lista. Vi är fortfarande vänner vill jag gärna tro...

Av Mattias Östling - 11 juli 2014 19:24

Tjenare alla goa glada! Denna värmen är då inte att leka med! Hetan stiger en åt huvudet och jag som aldrig dricker direkt mycket vatten fick nästan solsting så det var ju bara att börja dricka massa vatten. Gött häng på stranden med familjen idag...

Presentation


Kille född 93. Känner sig osynlig i tillvaron men ser och hör detmesta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards