Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Värmen! Älskar den!

Av Mattias Östling - 11 juli 2014 19:24

Tjenare alla goa glada! Denna värmen är då inte att leka med! Hetan stiger en åt huvudet och jag som aldrig dricker direkt mycket vatten fick nästan solsting så det var ju bara att börja dricka massa vatten.Gött häng på stranden med familjen idag och för 2 dagar sen var man där med en kompis!Älskar att umgås med henne! Hon heter Felicia och är en kompis till mitt ex som jag har fått bra kontakt med och jag kan verkligen prata med henne! hon förstår kanske inte min situation men hon lyssnar iallafall och säger vad hon tycker! även om det kanske inte hjälper alla gånger så är det ändå skönt att bara prata av sig!Har även jobbat nu i några dagar i denna värmen.. inte direkt roligt! men bra pengar är det med tanke på att jag inte vet hur länge jag får jobba så tar jag allt jag kan få! Här är vi inte kräsna!Hur som helst så sitter jag hemma FOREVER alone som vanligt en fredag kväll och kan inte direkt göra något för jag är FATTIG, då får man bara sitta hemma och dunka musik istället. Funkar det med!Ja! denna värmen kan vi prata lite om! Hörde för 2 dagar sen att vi har det varmare än i Spanien, Grekland och Bulgarien! Dags att vara lite stolta över vårt "kalla" Sverige! Skillnaden är ju att dem är vana vid denna värmen och det är ju inte vi. Det är helt sjukt, kollade termometern igår eftermiddag i köket 46 grader ute stod det! och 42 inne! Blev lite orolig men inte konstigt när solen ligger på tegelhusen och solen lyser in i hela huset. Jag älskar denna värmen! Vi svenskar är kända för att klaga mycket och det är sant! Hör flera personer gå runt på stan och allt man hör är :Fyfan vad varmt kan det inte bli lite svalare. Och om det skulle bli lite svalare så säger säkert samma person: Fy vad kallt det är kan det inte vara lite varmare? Känner du dig träffad? Bra :) jag kan komma på mig själv klaga på minsta lilla. Ta min situation med jobb. Jag är 200% inställt på att jobba! Jag älskar mitt jobb! jag får träffa människor jag får erfarenhet och avtalet är då inte alls dåligt! Så sitter jag hemma innan jag ska gå på o jobba så säger jag till mamma: Jag vill inte jobba idag, jag orkar inte. Ändå vill jag ju jobba så mycket jag bara kan! Skulle det vara så att jag inte jobbade hade jag säkert sagt: Jag vill jobba. Vi svenskar har lätt för det där med att aldrig vara nöjda!Nee nu ska jag ta något kallt och dricka och glo på en film hade jag tänkt. Kände att jag ville kolla på Sherlock Holmes filmerna igen! så sjukt bra filmer. Blir aldrig trött på dom.Ha det gött och ta vara på dagen! PussN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias Östling - 15 augusti 2014 18:49


Tjenare! När jag gjorde denna bloggen var det för att skriva av mig. Saker som jag håller inom mig och bara få ut det! Har på sista tiden inte bloggat för har inte ens tänkt på det. Så slog det mig igår, borde jag blogga? Ska man bara blogga för b...

Av Mattias Östling - 20 juli 2014 19:51

Tjena mors gott folk! Den senaste tiden har jag bara haft jobb i huvet. Har bara jobbat dag ut och dag in. Fast denn helgen blev det annorlunda! Jag jobbade fortfarande men weels & wings var denna helgen! Sjukt härliga människor fina bilar och al...

Av Mattias Östling - 14 juli 2014 00:49


Idag gick jag upp med ångest för att jobba.. Var helt slut i kroppen och ville bara sova! Sen drog man till första jobbet där jag mötts av glada kollegor och goa kunder. Nu blev min dag bättre trots regnet vi har haft hela dagen! Började jobba 9 och ...

Av Mattias Östling - 12 juli 2014 15:32

Gick nyss igenom min snapchat då jag har många inaktiva vänner och tycker det är dumt att skicka bilder till dem om dem ändå inte får/kollar dem. Så kom jag till mitt EX och hon fanns inte med på min lista. Vi är fortfarande vänner vill jag gärna tro...

Av Mattias Östling - 12 juli 2014 15:32

Gick nyss igenom min snapchat då jag har många inaktiva vänner och tycker det är dumt att skicka bilder till dem om dem ändå inte får/kollar dem. Så kom jag till mitt EX och hon fanns inte med på min lista. Vi är fortfarande vänner vill jag gärna tro...

Presentation


Kille född 93. Känner sig osynlig i tillvaron men ser och hör detmesta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards